Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Fahrenheit 9/11
DirtyForum > Ham & Spam > Film & Musikk
dezso!
ok.gif

Utrolig interessant film egentlig. Liker du korrupsjonsteorier og kanskje litt konspirasjonsteorier så vil denne skremme deg fix05.gif

Men obs obs. Det er dokumentar dork1.gif
dsr.nero
QUOTE ([dsr.vargas)
,Aug 30 2004, 08:58 ] ok.gif

Utrolig interessant film egentlig. Liker du korrupsjonsteorier og kanskje litt konspirasjonsteorier så vil denne skremme deg fix05.gif

Er vel i samme stil som Bowling for Columbine. Bra film det og.
dsr.snow_white
QUOTE ([dsr.vargas)
,Aug 30 2004, 08:58 ] ok.gif

"dokumentar"

samling av fakta kan nok ikke sies å være dokumentar.

men det skal vissnok være ganske morsomme fakta og
sammenknytning av dem. =)

Har ikke bestemt meg om jeg skal se den ennå...
dsr.ghod
Samling av fakta satt på spissen ? (har ikke sett den enda)
dsr.sumtin
litt på spissen kanskje...har lært at man skal være skeptisk, men stemmer infoen i denne filmen.... a1.gif
Billy Badass
Ikke all info som stemmer i filmen nei... Mikkel Morro har det med å sette ting på fluefittehårspissen, og som dere sikkert skjønner er det ganske tynt der... a5.gif

Mikkel bruker sine motstanderes teknikker på å få frem et budskap, noe som ikke gjør ham til annet enn et sengevætersk talsrør for anti-Bush siden. Ikke misforstå, Mikkel er smart og tar opp mange problemer i Unaiten, men metodene hans er ikke blant de beste. Utelatelse av fakta gjør at ting ofte ser styggere ut enn de egentlig er...

Jeg krysser likevel fingrene for Kerry! buttrock.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.