Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Chronicles of RIDDICK!
DirtyForum > Ham & Spam > Film & Musikk
Billy Badass
Var på kino igår og så The Chronicles og Riddick... a2.gif
Ble skuffet!!! Riddick er plutselig supermann, universets ALLER tøffeste og attpåtil av en ukjent rase: Furyaner, jeg sier ikke mer om den saken... oro1.gif

Alt som var kult med Pitch Black er korrumpert, fordreid og gjort til noe hellvettes kompliserte greier der det hele går ut på (som alltid) å redde universet fra ja, tro det eller ei, underverset. fix05.gif Burde vært regler mot slikt.

Karakterene er ikke like kule, og utviklingen av Riddick er en smule kjip, jmf. Supermann. Et lyspunkt er seff slåssingen med Jack alias Kyra som er litt badass.
Når jeg tenker på at Johns var en tøff jævel i PB som Riddisk slet litt mot, har han blitt 100 ganger bedre å slåss på noen få år, for nå dauer jo folk i hopetall...

Alt i alt, en bad film. Den fikk 2 i Dagbladet, og fortjener desverre ikke mer. For all del, actionen er grei og vin Diesel er jo tøff, men akk... man kunne gjort det så mye bedre. Dessuten, hvis man var i år XXXX i fremtiden, hva i helvete gjør man i slike usannsynlig kjipe rustninger? De hadde vært OK i LOTR, men her...? wanker.gif
Cyrus^^
Hjernedød action er bra helgeunderholdning dork1.gif
stfu.gif
Billy Badass
Jo, men Riddick var en så ufattelig kul karakter, og det skjærer meg nesten i sjelen når oppfølgeren blir så inn i heiteste mye dårligere... a4.gif
dsr.placid
sugde ganske bra ja... syltynn, teit og dårlig story, og som du sier, Riddick er ikke på langt nær like kul som i PB.
Mickey
Det var jo trist.. Hadde gledet meg litt til å se denne, dog selvsagt med en hvis oppfølgerfrykt, men nå gleder jeg meg ikke lenger sad1.gif
Panser
Vel , kaskje bare jeg som har ræva smak.Men jeg syntes Riddickk råkka mye mer i den siste filmen en i PB..Varma opp med PB på fredag og gikk på kino og så dne siste på lørdag...Ikke tvil i min sjel at jeg synes The Chronicles råkka mye mer en PB..Men begge filmene var bra...Tøfft at Riddick var så knallhard da ,Vinn kler og spille slik roller...
dsr.hansiball
Skyt meg... jeg likte den jeg. smile1.gif
Mr A DSR
Hvem faen er Riddick oro1.gif
dsr.sumtin
QUOTE (Mr A DSR @ Aug 27 2004, 07:09 )

a1.gif a1.gif a1.gif

Hvilken sten lever du under da?!?
dsr.ghod
QUOTE ([dsr.SumTin)
,Aug 27 2004, 09:13 ]
QUOTE (Mr A DSR @ Aug 27 2004, 07:09 )

a1.gif a1.gif a1.gif

Hvilken sten lever du under da?!?

Utenfor oslo.

Bompengeringen er jo som kjent lagd for å holde bønder ute av byen 82.gif a5.gif
dsr.sumtin
QUOTE ([dsr.Stein Gal)
,Aug 27 2004, 14:22 ]

Bompengeringen er jo som kjent lagd for å holde bønder ute av byen

word
low_lyric
syns ikke filmen va så aller værst i, slutten va en smule tam. ikke like bra som PB men ellers god underholdning biggrin1.gif
dsr.sumtin
Tja...PB var vel litt kulere og bedre attitude, men effektene på COR var jo bra da! Likte filmen jeg oxo, håper faktisk på flere av disse filmene smile1.gif
low_lyric
virke som det kjem en til når du ser på slutten.. men en veit jo aldri
dsr.zod
QUOTE ([dsr.hansiball)
,Aug 22 2004, 11:30 ] Skyt meg... jeg likte den jeg. smile1.gif

yupp.gif
dsr.ghod
Håper også det kommer en oppfølger asap zulu.

Digga filmen jeg, men noe irriterte meg seff. Bla den siste slåsskampen med mesteren av de slemme.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.