Jauda. Har hatt litt trøbbel med min eminente (lols) asus g1s laptop de siste dagene.
Lang historie incomming! HJELP!
Det hele begynte for noen dager siden da pcen ikkje ville starte. Eller dvs. eg fikk oppstartslyden (et slikt teit smell på skjermen før noen ting som helst skjer..) men ikkje noe bilde. Videre sto bare pcen og surret, ingen progresjon whatsoever på å laste inn windows. Skrudde av og på et par ganger, kuket litt med f8 eller ka no enn det var og så plutselig kom den. Alt startet som normalt og fryd og gammen.
Kor lenge var adam i paradis. Skrudde pcen av normalt(dvalemodus

) og gikk og la meg.
Så, i dag morges skulle eg fyre i gang makkverket igjen, men ikkje faen om det ville funke. Samme trøbilet som hinn dagen, men no skjedde det ingenting. Gav opp og gikk på jobb.
Kom hem no ikveld og tenkte at eg skulle prøve enda en gang. Bare kuk og fanteri, lyd men ikkje bilde, og ingen jobbing. Leste litt på nettet om mulige løsninger og prøvde ditten og datten, ingenting. Leste forøvrig også at grafikk-kortet kanskje var fucket (vanlig problem), men alt funket jo brillefint når den først startet dagen før..
Så med et trylleslag startet den faktisk no isted ved et under. Kjørte meg inn i sikkermodus med nettverk, og no sitter eg her og lurer på ka eg skal gjøre. Ting ser helt normalt ut, ting høres helt normalt ut.
Ska eg tørre å restarte i vanlig modus?

Noe tips og triks?